16 اردیبهشت مقالات ۷عبارت اثرگذار در مذاکره خرداد 6, 1403 توسط sharei ۰ دیدگاه ها هفت عبارت زیر بیشترین تاثیر را روی مخاطبتان میگذارد؛ ۱.نمیدانم، اما اجازه دهید درباره اش تحقیق کنم از این عبارت هنگامی استفاده ...ادامه مطلب
16 اردیبهشت مقالات چگونه استراتژیست باشیم؟ خرداد 6, 1403 توسط sharei ۰ دیدگاه ها امروزه مدیرانی که از تفکر استراتژیک برخوردار باشند، قادرند سازمانهایی ایجاد کنند که بلندمدتگرا و همهجانبه نگر باشند. براساس مطالعها...ادامه مطلب
16 اردیبهشت مقالات انتقال پیام مثبت با زبان بدن خرداد 6, 1403 توسط sharei ۰ دیدگاه ها اهمیت زبان بدن از آنجایی معلوم می شود که محققان ثابت کرده اند بین 60 الی 90 درصد پیامی که به دیگران داده می شود، از طریق زبان بدن است. ...ادامه مطلب
13 اردیبهشت مقالات بیسوادان رسانهای! خرداد 6, 1403 توسط sharei ۰ دیدگاه ها سواد رسانهای از اهمیت و حساسیت ویژهای برخوردار است تاجایی که برخی کشورها، از جمله: ژاپن، آلمان، سوئیس، آمریکا، ایتالیا آن را تحت عنوا...ادامه مطلب
12 اردیبهشت مقالات همه دروغ می گویند! خرداد 6, 1403 توسط sharei ۰ دیدگاه ها «میکروسکوپها به ما نشان دادند که در یک قطره آب حوض بیش از آنچه که دیدگانمان میبینند هست. تلسکوپها به ما نشان دادند که آسمان شب محدود...ادامه مطلب
09 آذر مقالات آینده پژوهی برای موفقیت دی 3, 1402 توسط mohamadzade ۰ دیدگاه ها آینده پژوهی رویکردی دور اندیشانه برای موفقیت چرا آینده پژوهی برای ما باید مهم باشد؟ علم آینده پژوهی شاخهای از علوم اجتماعی است. دا...ادامه مطلب
04 آذر مقالات پروپاگاندا و انواع پروپاگاندای رسانه ای آذر 4, 1402 توسط mohamadzade ۰ دیدگاه ها پروپاگاندا و انواع پروپاگاندای رسانه ای باورها، نگرشها یا رفتارشما با استفاده از مفاهیم و نمادها دستکاری می شود... پروپاگاندا ب...ادامه مطلب
04 آذر مقالات جهتدهی به افکار عمومی آذر 4, 1402 توسط mohamadzade ۰ دیدگاه ها جهتدهی به افکار عمومی با تکنیک «دستهبندی کارتها» رسانه به ما میگوید کجا را ببین، کجا را نبین! هیچکس همه...ادامه مطلب
23 آبان مقالات کاربرد تکنیک «استقراء» آذر 1, 1402 توسط mohamadzade ۰ دیدگاه ها کاربرد تکنیک «استقراء» در رسانه چگونه است؟ استفاده از جزییات برای ساختن یک مفهوم کلان در ذهن مخاطب قانعکنندگان گاهی اوقات نتایج بز...ادامه مطلب
23 آبان مقالات «معادل سازی کلمات» در رسانه ها آبان 23, 1402 توسط mohamadzade ۰ دیدگاه ها «معادل سازی کلمات» در رسانهها برای کاهش یا افزایش بار مفهومی! تکنیک «حسن تعبیر» یا «جایگزینی کلمات» را در رسانهها چگونه تشخیص دهیم...ادامه مطلب